Shell Helix

Shell Helix

Padeda geriau išlaikyti švarų variklį

Naujos „Shell Helix Ultra“ alyvos gamybai pirmą kartą panaudota unikali „Shell PurePlus“ technologija, kuri padeda geriau išlaikyti švarų variklį, nei naudojant kitas variklines alyvas. „Shell PurePlus“ technologija, lyginant su įprastomis I ir III grupių bazinėmis alyvomis, pasižymi geresnėmis klampumo, mažesne trintimi ir nedideliu lakumu.  Taigi taikant naują „Shell“ technologiją galima kurti aukščiausios kokybės tepalus, užtikrinančius dar didesnę pažangių variklių apsaugą ir švarą.
„SHELL HELIX ULTRA“ ALYVA, PAGAMINTA, TAIKANT „SHELL PUREPLUS“ TECHNOLOGIJĄ
Variklinėje alyvoje yra 75 – 90 % bazinės alyvos. Taigi pagrindinis aukščiausios kokybės variklinės alyvos komponentas yra aukštos kokybės bazinės alyvos. Jos yra ypatingai švarios, pagamintos pagal  „Shell PurePlus“ technologiją , kurias naudojame „Shell Helix Ultra“ alyvoje.  „Shell Helix Ultra“ alyva, derinama su aktyvaus valymo technologija, kurios vertė jau įrodyta ir kuri nuolat tobulinama toliau, užtikrina tokį variklio valymą, koks neįmanomas, naudojant įprastas variklines alyvas – variklis išvalomas beveik iki gamyklinio lygio.
„SHELL PUREPLUS“ TECHNOLOGIJA – IŠ GAMTINIŲ DUJŲ GAUNAMA DIDELIO GRYNUMO BAZINĖ ALYVA
„Shell“ nuolat kuria novatoriškas ir tobulesnes variklinių alyvų technologijas. Taikant „Shell PurePlus“ technologiją gamtinės dujos virsta ypač skaidria, labai gryna bazine alyva, kurioje praktiškai nėra naftoje būnančių teršalų. Pirmiausia gamtinės dujos paverčiamos sintezės dujomis, tada jos vadinamosios Fišerio-Tropšo sintezės būdu suskystinamos ir galiausiai rafinuojant išskiriamos į įvairius galutinius produktus. Norint gamtines dujas šiuo cheminiu būdu, kuris taip pat vadinamas dujų vertimo skysčiais technologija, paversti naftos produktais, reikalingos didžiulės techninės žinios. Šioje srityje „Shell“ valdo daugiau nei 3 500 patentų portfelį.
NAUDOJANT NAUJĄ „SHELL HELIX ULTRA“ VARIKLINĘ ALYVĄ VARIKLIS IŠVALOMAS BEVEIK IKI GAMYKLINIO LYGIO
Paskelbta 2017-12-22 Home, Automobilio priežiūra 0 243

Palikite komentarąLeave a Reply

Jums reikia prisijungti prie savo paskyros, norint parašyti komentarą.

Menu